سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شما را به دوری از هوس سفارش می کنم که هوس به کوری فرا می خواند و آن گمراهی آخرت و دنیاست [امام علی علیه السلام]
یا ابا صالح المهدی (عج)ادرکنی

 

 

بهر وصال  روی تو  از همه  کس بریده ام

نقش تو را به لوح دل با دل وجان کشیده ام

دیده  نهم  به  راهت ای  دلبر  بی مثال من

تا که  قدم نهی  تو از روی کرم به دیده ام

زنده   شوم   به  نام تو   ای  نفس بهاریم

من  که  به صور والقلم  نام تو رادمیده ام

دل  شده  در  حریم تو سائل  جام  عاشقی

ای تو  پناه آخرم  از همه جا   رمیده ام

من  که  امید  آبرو  بر کرم تو بسته ام

از بر  حاجت  دلم  در پی تو  دویده ام

  

 



  • کلمات کلیدی :
  • اسماعیل نداف ::: چهارشنبه 87/8/22::: ساعت 8:36 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 11
    بازدید دیروز: 0
    کل بازدید :7482

    >> درباره خودم <<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    یا ابا صالح المهدی (عج)ادرکنی

    >>دسته بندی یادداشت ها<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>
    <<

    >>طراح قالب<<