سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس درس را ادامه ندهد، به فهم نرسد . [امام علی علیه السلام]
یا ابا صالح المهدی (عج)ادرکنی

ره به کجا برده ای، رفته  زکنعان من

خسته و وامانده ام ، ای سر و سامان من

رفتی و در قرب حق میوه طوبی شدی

پای درت مانده ام، ای گل پنهان من

پلک به رویای تو، بسته شده سال ها

دیده ام آزاد کن، اشک دو چشمان من

سوخت دلم در کویر از غم دیدار تو

بارشی آغاز کن، ای همه باران من

رفت پرستوی عشق دیده به راهم هنوز

                               تا که کجا بیندت دیده گریان من

 



  • کلمات کلیدی : یا مهدی
  • اسماعیل نداف ::: چهارشنبه 87/11/23::: ساعت 9:22 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 14
    بازدید دیروز: 0
    کل بازدید :7485

    >> درباره خودم <<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    یا ابا صالح المهدی (عج)ادرکنی

    >>دسته بندی یادداشت ها<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>
    <<

    >>طراح قالب<<